Onsdagkväll

Jag mår bättre nu, har ingen feber.
Jag hostar men det kan man ju hålla
på med i veckor efter en förkylning, så jag går
till jobbet i morgon.
Håller på och pysslar inför tjejhelgen.
Jag tänker inte städa ihjäl mig men lite ordning vill
man ju ha så inte tjejerna ser vilken lortgris man är....hehehe.
Enligt väderprognosen ska vi få sol på lördag men bara 10ºC.
Bättre än ösregn iallafall.
Undrar vad alla vill göra?
Shoppa på stan?
Åka på IKEA?
Käka ute?
Käka hemma?
Gå på lokal?
Flustret? Etage?
Vi bestämmer när de kommer.
Nu ska jag duscha och kolla på IDOL.
Jag har någon slags hatkärlek till det där programmet.
Ha en bra vardagkväll.





Kommentarer
Postat av: Nina

Jag ska iaf parta hihi

2008-09-17 @ 19:56:27
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Jag längtar oxå.......! :o)

2008-09-17 @ 21:04:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Huvudsaken vi får umgås och ha kul och skratta tillsammans, sen spelar det ingen roll vart vi är.

2008-09-17 @ 21:13:05
Postat av: Marina

Eftersom jag nu inte ska följa med och partaja i Uppsala så får man väl önska damerna "en artu´n reis te storstan"

Jag ska i allafall ringa till Berit på lördag och sjunga "Ja må hon leva"...;)...men säg inget.

2008-09-17 @ 21:48:13
Postat av: Lena till Marina

"Ja må hon leva"...,själv!

2008-09-18 @ 17:44:43
Postat av: Granette

"Jag vill bo i en svamp..."ser ju mysigt ut ju tänk att få krypa in där..ha en mysig tjej helg nu och gör inget som inte jag skulle gjort..:-)



Kram

2008-09-18 @ 18:50:15
Postat av: Marina till Lena

Tackar!..;o)

2008-09-18 @ 19:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0