Orkar inte

Inte ens blogga orkar jag.
Jag har inte ätit i dag och jag orkar inte duscha.
Jag har bara sovit hela dagen.
Fy, vad trist att vara så här sjuk.
Jag som hade tänkt åka till McDonald´s och käka, det
är nämligen Calles första arbetsdag idag.
Jag tror jag var mer nervös än honom i morse,
Min lilla Callekille jobbar.
Nu ska jag försöka få mig nåt i magen, sen ska jag
kolla på film.
"P.S I love you" tror jag det får bli.
Ha en bra kväll.
Jag lovar att jag ska kurera mig så att jag är frisk till
helgen, inget får förstöra den!!!



Kommentarer
Postat av: Marina bara undrar...

Är det förskollärarförkylning du drabbas av titt som tätt..;o/ Stackars du!

2008-09-15 @ 17:52:30
Postat av: cinis

Jag bara tycker synd om mej själv..just nu..Men de e lite synd om dej..mest mej...

2008-09-15 @ 18:54:27
Postat av: AHZ

Nu får du bli frisk. Ludvig går runt, runt på gården och säger "Baggan huk" "tacka Baggan". Så är det.

Krya på dig. En puss får du via mail, garanterat bacillfritt!

2008-09-15 @ 19:28:26
Postat av: Nina

Jaa krya på dej nu och grina inte ihjäl dej när du ser p.s I love you. det gjorde jag :o)

PÖÖÖÖSS

2008-09-15 @ 20:58:55
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Här sser dom på Ironman, så jag får inte se nån Love you film. Krya på dej nu och hör sen!

2008-09-15 @ 21:03:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Krya på dig!

Jag vill också se den filmen! Har läst boken, jättebra!

2008-09-15 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0