Tjejhelg

Nu är den slut.
Tjejhelgen.
Det gick fort.
Som vanligt när man har roligt.
Ja, oj vad vi har skrattat.
De kom i fredagskväll kl 20.00.
Vi skålade i champange.

Vi åt kräftsoppa och drack MASSOR med vin.
Kom inte i säng förän kl 03.30.

På lördagen var jag och Nina SEEEEEGAAA.
Vi tog alla bussen intill stan för att shoppa loss och äta
lunch.

Jag hade ingen matlust, så av en god pasta så
lämnade vi över hälften.
Åkte hem och sov en stund i stället.

Sedan var det bara att ge sig på vinet igen.
Vi sjöng Singstar och skrattade.

Kl 19.30 tog vi taxi in till stan och åt middag
på Tzatziki.
Det tog två timmar innan vi fick in vår mat.
Vi hann att dricka massor med vin.....igen!!!
Mycket skratt....igen!!

Efter mycket om och men fick vi ÄNTLIGEN betala notan.
Kl 23.30 kom vi från restaurangen.
Dåå gick vi direkt till Etage.

Alla sjöng. Modigt va!!

Massor med skratt och Tokerier hela helgen.
Kolla bara på de här bilderna.


Idag, söndag har vi bara latat oss.
Tog en promenad i solen och sedan kollade vi på film.
Kl 16.30 åkte tjejerna hem.
Nu känns det bara tomt och tråkigt.
Tack vänner för en UNDERBART rolig helg.
Kram till er från mig!



Kommentarer
Postat av: Lena

Hemma nu, resan gick jättebra.

Tack för en underbar helg!

Love you too!

2008-09-21 @ 22:27:17
Postat av: Nina

Love you too alott PÖÖÖSS!

2008-09-22 @ 07:07:24
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Tack själv för en underbar helg! Idag är jag sjuk, med feber och ont i halsen - Suckar- Ingen kurs för mig idag!

2008-09-22 @ 08:00:05
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

När ska vi planera vårat singstar battle då hörru..barskåpet är påfyllt efter resan hehe..

Ha en underbar dag



kram

2008-09-22 @ 08:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0