Långfredag

Solen försöker att ta sig fram.
Jag hoppas att vi kan få en strålande fredag.
I dag ska jag/vi.
Riva ur städskåpet.
Vara ute i solen och göra påskskinkan.
Det där med städskåpet är en historia för sig.
Det är inget stort skåp, det tar säkert max en timme att röja där men ändå så har vi bara låtit det vara.
Nu är det så fullt med skit där att man inte ens kan stänga dörren.
Vi ska röja där och så småningom ska vi köpa Elfa backar och göra om hela skåpet till skafferi.
Men det får bli en annan dag, idag ska vi bara kasta skit.
Om solen vågar sig fram så ska jag puffa mig full av Bricanyl och ta med mig Jonny på en runda runt högarna.
Hoppas att du med får en solig långfredag.

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att ni får en härlig fredag! :O)

2009-04-10 @ 10:15:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Ja det tror jag vi får vi bor ju endast 20 meter från er så solen lyser här å..kraam

2009-04-10 @ 12:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0