Redan fredag

Jag är hemma frå jobbet idag igen.
Jag är infekterad i hela hvudet känns det som.
Jag har nog inget annat val än att ringa till doktorn i dag.
Här måste tas odling och fås penecelin.
Då måste jag ha bilen och då måste jag kliva upp nu för att skjutsa Jonny på jobbet.
Eller, måste och måste. Jag gör det för att jag är snäll. Det tar ju så okristligt lång tid att ta bussen ut till hans jobb.
Om jag orkar så åker jag och handlar till helgen.
Annars så ska jag väl bara vila mig som igår.
Kolla på film och sova.
Sån´t man gör när man är sjuk.
Kl 08.00 öppnar telefonen hos farbror doktorn.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anita

Lycka till nu då hos doktorn och kom ihåg att tala om hur dåligt du mår oxå! ;O)<3

2009-04-03 @ 08:44:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: JaanaBanana

Tråkigt att vara sjuk!! :) Hoppas du kryar på dig! KRAM

2009-04-03 @ 18:29:47
URL: http://jaanabanana.blogg.se/
Postat av: cinis

Jag har halsfluss..ditt fel alltså!!!

2009-04-04 @ 00:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0