Sista sucken

Nu är snart sommaren helt slut.
Även fast vi har varmare än på hela sommaren (nästan)
Just nu har vi 21ºC ute, fast kl är 20.19 och det snart är mörkt ute.
Men man ser att löven börjar gulna och på söndag skall vi ta ner husvagnen.
Jag gillar hösten.
Jag mår bra.
Jag gillar att det börjar mörkna och att man kan börja tända ljus.
Jag har redan börjat att tänka på julklappar....hihihi.
Fast än är det sommar, det vet jag, för det är " Sommar med Ernst" på tv:n....hehehe.
Ha en skön torsdagkväll.
See ya!



Kommentarer
Postat av: Marina

Här är det +16 nu - 21.20 - ..:) Knepigt...men skönt med ljumma höstkvällar,

Jag gillar också hösten...då går jag igång på inredningar...det är ju nu framöver man "bara ska mysa hemma"..;o)

2009-08-27 @ 21:24:15
Postat av: Maggan

Marina: Du kan få komma hit och inreda. Jag har idétorka. Nu när nya soffan är på plats så vill jag göra om hela vardagsrummet.

2009-08-27 @ 22:11:53
Postat av: Marina

Tack för det förtroendet...;o) Kram!

2009-08-28 @ 08:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0