Yran, Lördag

Jag och Anita bröjade vårt party mitt på dagen.
Vid 16-tiden gick vi på Simon & Victor och åt middag.
En härlig gorgonzolspäckad lax med murkelsås åt jag.
Mums! Det var vad min arma kropp behövde.
Solen gassade när vi gick från restaurangen till båten.
(med en massa omvägar hit och dit, förbi Cina och kolla på kläder, och hämta båtnyckeln hemma i Erikslund)


Kl 19.15 kollade vi på Dead By April i Badhusparken.



Vi partade med ungdomarna en liten stund på båten och gick sedan till stråket där vi träffade dessa glada fejs.



Kvällens Aha-upplevelse blev Corroded på G.A.F.F.A-scenen.

Kl 00.00 lyssnade vi på presidentens tal och kollade på fyrvekeriet på Stortorget.




Sedan fortsatte kvällen och natten i Sommarlandet tillsammans med Ständut Blakk.


I väntan på taxi hem.

I em går färden hemmåt till Uppsala(tror jag).
Jag hade inte orkat yra en dag till ;0)
Men skoj har vi haft.
Nästa år ska vi väl på´t igen?
Eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anita

En underbar helg har vi haft, men nu e jag slut!

2009-08-02 @ 13:01:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Slut är väl bara efternamnet kan jag tro!

2009-08-02 @ 13:12:20
Postat av: Marina

Min hals är inte på topp idag - Sjöng utav bara H-E till Lena PH/Orup och givetvis Jamtlandssången...krax krax..:)

2009-08-02 @ 15:04:30
Postat av: JaanaBanana

Verklar som du/ni haft kul!! :)

2009-08-02 @ 16:06:46
URL: http://jaanabanana.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för i går! Jag har snott bilder av dej oxå :o)

2009-08-02 @ 19:02:15
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0