Dan före dopparedan!

I dag är jag ledig, det känns lyxigt.
Uppe med tuppen är jag också.
Det går inte att sova en blund till för Jonny har dragit timmerstockar hela natten.
Det är ett säkert tecken på att han är utarbetad.
Han behöver också semester och vila med mycket tranquility.
I dag har vi en liten nätt att-göra-lista:
  • Slå in de sista paketen
  • Bädda rent i sängarna
  • göra laxbakelser, Janssons och skinka.
  • Åka ner på stan och köpa lyxigt godis samt ev något mer paket.
  • köpa dagens middag fastän kylskåpet är proppat :)
  • Göra i ordning godisbordet och frosta frukt.
Jag tänker börja dagen med kaffe och en nättidning.
Jag önskar er en skön dag med TOMTEN av Victor Rydberg




Kommentarer
Postat av: JenU♥

Hoppas att du får en bra dag !

2009-12-23 @ 08:35:49
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0