Lat, latare, latast.

I dag har jag verkligen inte gjort ett dugg.
Jag har låg i sängen och läste till klockan halv tre.
Då åkte jag och Jonny hem till Knut med lite grejer.
På vägen hem hämtade vi upp Calle på "Donken".
Väl hemma så läste jag klart min bok och sedan stekte jag ett gäng pannkakor till de som ledsnat på julmaten.
Själv åt jag stekt potatis med kalvsylta och rödbetssallad.
Efter maten så började på min andra nya bok.
Efter några sidor så somnade jag.
Nu har jag kollat på " Monthy Python 40 år".
Missade "Stjärnorna på slottet" så jag funderar på att se det på SVT:s hemsida nu.
I morgon skall vi ha ännu en lat dag.
Jag kanske måste åka och handla lite men sedan skall jag bara vara.
Om det är lite skönare väder än i dag så kanske man vågar sig ut på en promenad.
Men bara kanske.
Nu skall jag äta lite mer choklad.
Jag önskar dig en lat kväll.
P.S Jag vet en sak som jag bara MÅSTE göra i morgon.
Nämligen tona håret.
Jag har en grå utväxt som är gräslig!

Kommentarer
Postat av: V.I.C.K.I..S.

Jomen sörru. Då tar vi en promenad tillsamans tycker jag :) Och Stjärnorna på slottet var "si så där".... haha vi ses!

2009-12-27 @ 03:11:53
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0