Mardrömmar

När jag är sjuk så drömmer jag alltid mardrömmar.
Alltid läskiga saker om min familj.
Mina barn blir skadade eller försvinner.
Värsta Steven King berättelserna.
Man skulle kunna göra hemska skräckfilmer på mina mardrömmar.
Knut sitter ensam hemma i sin lägenhet och kollar på skräckfilm utan att bli rädd men när jag berättar mina hemska mardrömmar så törs han nästan inte lyssna.
I natt vaknade jag och var sjöblöt av svett. Hjärtat slog så hårt att jag trodde det skulle hoppa ur bröstet.
Jag tordes nästan inte vända mig i sängen, så rädd var jag.
Undrar vad en drömtydare skulle säga om jag berättade om alla hemskheter som finns i mitt huvud??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0