Nä, om man skulle ta å knoppa.

Sova det är allt bra skönt det.
Nuförtiden sover jag som en stock i mitt egna rum.
Jag måste fortfarande ha öronproppar eftersom väggen inte är speciellt ljuddämpande men jag hör inte alls snarkningarna på samma sätt nu som förr.
Om jag saknar Jonny??
Jo, lite förståss men det går bra att ha skilda sovrum.
Så kan vi ju alltid snacka på msn, åsså läser han ju min blogg då och då så att han vet vad jag har för mig på dagarna.
Vid akutbehov så kan man ju alltid sms:a, eller hur?
Vill vi titta på varandra så kan vi ju mms:a.
Så, näää, inte behöver vi sakna varandra inte
Om vi vill ha sex så kan jag skaffa mig en gubbe på WOW(World Of Warcraft)och försöka springa ifatt honom ute i den virituella världen, s k cybersex.

Kommentarer
Postat av: Anita

Hahahaha! Låter som en perfekt värld......eller?? ;o)

2009-02-27 @ 08:47:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Du kan väl isåfall springa ikapp Jonnys wow-gubbe..;o)

2009-02-27 @ 13:10:09
Postat av: Maria

Låter som en bra lösning!!

2009-02-28 @ 01:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0