Tv-kväll istället för homestyling.

Ikväll ska jag se på Arga Snickaren kl 20.00
Och Made in Sweden kl 21.00.
Eftersom lagen om allt jävlighet rådde när vi skulle sätta upp tygen bakom soffan så hann vi inte klart innan Jonny skulle sticka på badminton nu.
Vi får fortsätta i morgon.
Jag ska inte skylla på någon, alltså det var ingens fel men jag kan ge er en ledtråd.
Han är tonåring, bor i vårt hem, börjar på C och slutar på alle.
(han har slarvat bort nubben och betongkrokarna som jag precis köpte, har vi tur ligger de kvar i bilen annars ligger de på Bauhausparkeringen)
Därför ska jag sura och kolla på tv hela kvällen istället.
SÅ DET SÅ!!
 Kicking Dirt

Kommentarer
Postat av: Anita

Varför hade C alle prylarna för! :O#

2009-02-04 @ 21:05:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

http://www.styleroom.se/album/190

Kolla här vad de gjort med "ditt" tyg...

2009-02-04 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0