Vad vill jag?

Vad vill jag med mitt liv?
Jag menar, är det så här jag vill att mitt liv ska vara?
Inte för att jag inte trivs eller för att jag aldrig gör roliga saker, jag bara undrar varför jag inte tar tag i saker och ting för min skull.
Jag sklle vilja lära mig fotografera t ex.
Då måste jag kanske anmäla mig till en fotokurs, eller nåt.
Eller varför inte lära mig att göra  min egna coola hemsida.
Det finns säkert kurser för sånt med.
Jag tar mig aldrig tid för Maggan.
Vad beror detta på??
Är det alla år med småbarn som fortafarande sitter som superlim på mig? eller är jag helt enkelt bara för lat?
Nu när jag har mycket tid för mig själv så hittar jag ändå aldrig tiden för mig själv.
Frustrerande är vad det är, och den ende som kan ändra på det är JAG, och det gör det hela ännu mer frustrerande.
Hur gör man när man vill ruska om sig själv men inte gör det?
Ibland blir jag bara så trött på mig själv!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, varför blir det som det blir! Vi har nog inte fått lära oss att "våga hoppa" utan att veta hur det blir sen. Ändå tycker jag att du har förändrat både i privatlivet och yrkesmässigt.Men absolut så skall du göra nåt för dej själv! Om du är som jag så tycker du att det är kul först och sen tycker du att det är jobbigt att du "måste iväg"

Borta bra men hemma är bäst! :O)

2009-02-03 @ 15:15:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0