Allmänt Magsjuk 31 januari 2009 Jag tror faan inte att det är sant, men jag är magsjuk igenNäää, jag skojar inte.Detta är INTE skoj.Jag har ju haft ont i magen hela dagen, NU först bryter det ut.Det bara kör i magen hela tiden.(näää, jag kräks inte) Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0