;)
Magsjuk
Jag tror faan inte att det är sant, men jag är magsjuk igen
Näää, jag skojar inte.
Detta är INTE skoj.
Jag har ju haft ont i magen hela dagen, NU först bryter det ut.
Det bara kör i magen hela tiden.
(näää, jag kräks inte)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress