I Östersund

I går reste vi alltså upp till Jämtland.
Resan gick jättebra.
Jag hade gruvat mig lite inför den eftersom det var så längesedan som jag körde så långt ensam.
Men det gick som sagt snabbt och smidigt.
Vi stannade i Sundsvall och åt lunch.


Väl framme hos syster så blev det snabba puckar.
På med lite nya kläder och mascara, sedan var det full fart på fest och sedan ner på Stråket.


Vackra Storsjön!!


Här i Östersund skiner solen idag.
Jag har varit lite seg på morgonen.
Rödvinet från igår har gjort sig påmint.
Men här vilar inga halta löss, ikväll är det bara på´t igen.
Det är ju idag som själva Storsjöyran börjar.
Jag funderar på om jag skulle ta bilen på en nostalgirunda runt stan.
Kanske hälsa på gamla Moster Maggan?
Vi får se, jag kanske bara sätter mig på en stol ute o solen också.
Vi får se?
Jag har ju semester.
Inga måsten.
Jo, ett måste ;0)
PARTY!!!
Vi ses när vi hörs.



Kommentarer
Postat av: Anita

Ta en solstol och sätt dig i solen!

2009-07-30 @ 11:42:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0