Salsakväll

I går när vi kom hem till stan så var Knut här hemma också.
Han bjöd upp sin kompis "Chavve" som också bor här i Nybygård.
Jag lagade god mat och vi drack vin och öl.
Efter en stund så frågade killarna om jag ville följa med på "Orange" på salsakväll.
Chavve ringde till sin mamma och frågade henne med.
Så efter en stund kom hans mamma upp hit innan vi åkte och svängde våra lurviga i salsatakt.
Guuuud, vad skoj jag hade.
Roligt att lära känna Chavves mamma och det var otroligt roligt att dansa salsa.

Två snyggingar på min balkong.
  
Jag och Knut fastnade tydligen på vimmelbild igen.


Kommentarer
Postat av: Anita

Åhh vad roligt med Salsa, det vill jag lära mig! :O)

2009-07-24 @ 10:44:20
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0