;)
Löneförhöjning
I kväll ska jag fira.
Fick en bra löneförhöjning.
MYCKET mer än jag trott.
Hon är inte så tokig ändå den där chiiifen!
Fy faan vad ja e bra!
Linda

Grattis....Vad du är duktig :-)

Nina

Det är du som bjuder nästa gång då :o)

Anita

Grattis, det är du värd! <3 <3

Madde

Gratulerar!!!

Jaa vi på mitt jobb kommer inte få en krona på bra länge....vi får inte köpa nåt heller & inga vikarier...men som chefen säger..visst får vi handla eller ta in vikarier..men då måste vi också ta in fler barn!

Vi ska minsan dokumentera men vi får inte köpa några färgpatroner...haha ja ja du känner säkert igen detta..visst är det underbart att jobba inom barnomsorgen!

Maggan svarar

Madde: Nä, jag känner faktiskt inte igen detta. Vår förskola har en bra ekonomi. Vi får ta in vikarier och förbrukningsvaror är absolut inga problem att köpa in. Vi får tom arbetskläder. I år har vi fått varsitt regnställ tex. Du får flytta till Uppsala tror jag minsann ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress