Stannar hemma

Det var meningen att vi skulle åka till Knut nu ikväll och ta en fika, men någon dumj....vel drog i nödbromsen så tåget blev försenat. Nu orkar jag inte röra mig ur fläcken.
Vi får åka till sonen en annan kväll istället.
I morgon åker Jonny på resa och blir borta hela veckan.
Han ska åka till Bredaryd, sedan Malmö och till sist Tyskland på 4 dagar.
Han börjar också känna av halsen sa han nyss.
Jobbigt att vara sjuk om man är på resande fot.
Nu tror jag att jag tar och bäddar ner mig, jag fryser så att jag skakar.
Jag saknar mitt badkar.
Vi ses igen i morgon.
Natti Natti.



Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dej / er, hoppas att ni klarar er undan denna förkylning! <3 <3 <3

2009-03-02 @ 07:10:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0