Svårt att vakna

I dag har jag snoozat tre gånger, det är inte likt mig.
Jag brukar aldrig snooza, man blir bara tröttare av det.
Men idag var jag inte bara trött kl 05.30, utan helt död.
Mastodontdagar som igår borde man inte få ha, jag blir helt slut av sånna.
I dag slutar jag kl 16 och då ska jag åka och handla.
Dels så gapar kylen tom också ska jag handla till min fest på lördag.
I morgon stänger jag och på lördag måste jag städa.
Dagarna går som i ett, man har inget problem med sysselsättningen i alla fall.
Hoppas att du får en skön dag någonstan i Sverige.
Kraaam hela daaan!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Känner lika själv! Jag försov mig imorse och det händer aldrig. Kram till dej med!:O)

2009-05-14 @ 09:12:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0