Trött

Nu är jag trött.
Efter en lång helg med mycket skoj och mycket jobb så känner jag mig sliten.
Jga borde röja här hemma men jag orkar inte.
Jag borde åka till Knut men jag orkar inte.
Jag tror jag tar ett bad och sedan hoppar i säng istället.
Det känns lite kallare ute, såg på SMHI:S hemsida att regnet kommer i morgon.
TRIST!
Hoppas att det är sol igen nästa helg när vi ska premiärsova i husvagnen.
Jag är jättedålig i min astma.
Jag undrar om det är för att Häggen blommar??
Eller kanske för att jag skurade husvagnen med sånna där Ajaxtrasor som luktar skitstarkt.
Spelar ingen roll varför, jag är jätteastmatisk vilket fall.
Kanske är det därför som jag är så trött också??



Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du blir bättre i din astma snart! Kram!

2009-05-03 @ 19:45:31
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0