Julkänsla

Jag ligger här på sängen och lyssnar på julmusik och planerar julklappar
Jag bara älskar julen, gör inte ni det?
Planera och göra fint till jul är nog det mysigaste jag vet.
I år skall jag gör som flera år tidigare, bli klar med alla julklappar i god tid så att jag slipper få panik.
Dagen före julafton så åker jag och Jonny in på stan och bara tittar på alla stressade människor, köper en sista julklapp, äter lite god mat och sätter oss på en pub och njuter.
Om man börjar planera nu så kan man ta det lugnt sedan.
Bara njuta av julen som kommer närmare och närmare.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag älskar oxå julen! Planering är A & O om man ska ha tid att njuta av den - inget stress för mej heller!

2009-11-12 @ 14:21:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Red

Vad fint ni fått det - men det känns LITE tidigt !

2009-11-12 @ 16:33:05
URL: http://byabladet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0