Till helvetet och tillbaks

Jag har med andra ord gått på IKEA i 2½ timme med Jonny.
Nu kan vi göra fint i sovrummet!
Ny säng med sängbord och ett fint skåp till sovrummet.
En röd Billy i köket.
Fortfarande inga mattor dock men ett kort ska jag väl kunna åstakomma lite senare.
(jag vill ha hemvävda trasmattor i sovrummet, någon som vill sälja....anyone?)
Nu får Jonny sluta prata i telefonen och börja skruva, skruva, skruva istället.
Jag ska ta mig ett glas vin så att jag kan vistats i samma rum som en svärande man resten av kvällen.



Kommentarer
Postat av: Nina

Längtar tills bilderna på underverket kommer :o)

2009-11-14 @ 17:56:06
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anette

Jag har nog nån matta du kan få..

2009-11-14 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0