Typiskt.....

I går somnade vi sött i soffan både jag och min man.
Det är väl typiskt på fredagskvällen.
Jag vaknade när Calle kom hem vid 1-tiden och sedan hade jag svårt att somna om.
Det är väl typiskt.
Nu sitter jag här och väntar på att Jonny ska vakna.
Vi skulle ju börja med rummet tidigt idag, men han sover.
Det är ju typiskt.
Själv känner jag inte alls för att börja bära grejer och böcker och möbler.
Typiskt va?
I den här takten så blir rummet klart nästa helg.
Typiskt!
Min arm gör mer ont idag än i går så jag vet inte hur det skall gå idag.
Sååå typiskt när man inte har tid att ha ont.
Sönerna skulle komma hem och hjälpa oss att renovera men de lär väl inte vakna förrän i eftermiddag.
Det är väl också typiskt.
Nu skall jag ta en kopp kaffe och en alvedon.
Hoppas nu inte att något av det är slut för det vore ju typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0