Ååå, denna rubrik....

I kväll ska vi ha föräldramöte på jobbet.
Det brukar komma många föräldrar och vi brukar ha en ganska trevlig stund tillsammans.
Så blir det nog ikväll också.
Det blir en lång dags färd mot natt.
Jobba 07.30-16.30
Sedan föräldramöte mellan 18-20.
Jag vet inte om jag håller på att skramla ihop till en förkylning.
Jag känner mig hängig och trött och lite snuvig.
Fast det är inget som jag kommer att bry mig om.
Ikväll är det ju som sagt föräldramöte och morgon ska jag och Jonny på After Work.
Sjuk får jag bli någon annan dag, eller inte alls.
Jag skriver väl ikväll igen.
See you!




Kommentarer
Postat av: Anita

See you......!:O)

2009-10-08 @ 07:03:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Gjorde föräldramötet förra tisdagen, roligt men även skönt när det är över!

2009-10-08 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0