Äntligen hemma!

Efter en lång dag på arbetet och sedan 1½ timmes möte, så känns det skönt att komma hem.
Hem till en god pasta med köttfärssås, som jag bara tryckte i mig.
Så nu har jag magknip.
Jag tänke ju att jag skulle ha ork att städa ikväll, men det ser inte helt ljust ut på den fronten.
Det är dåligt med ork och städinspiration just nu.
En påse godis skulle sitta fint, men inget sånt finns heller.
Jag skall köpa mig en liten påse i morgon.
Snart börjar IDOL.
Tror ni att jag kommer städa efter det?
Moahahahaha!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Samma här - ingen städinspiration här inte!

2009-10-01 @ 19:53:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jag städade faktiskt lite. Fixade snyggt i köket och vek tvätten. Lite är bättre än inget.

2009-10-01 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0