Ischias

I dag är det illa.
Jag går som om jag har skitit på mig.
Nu har jag tagit en antiinflamatorisk tablett så att jag kan ta mig till Gränby Centrum.
Jonny kommer att gå ett par meter ifrån mig så att han slipper skämmas.
Jag ser ju inte klok ut.
Hoppas att det är bättre i morgon så att jag kan gå till jobbet.

Ischias

Ischias är symtom som härledes från nerven ischiadicus som utgår från ländryggen och förgrenar sig ut i benen. Symtomen vid ischias kan utöver smärta även bestå av stickningar, kraftlöshet och domningar ut i benet. Smärtorna kan vara diffusa men även upplevas som huggsmärtor.


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, har du oxå fått det? Jättejobbigt ju. Jag har haft ischiasliknande värk i 2 veckor men det har avtagit mycket de senaste dagarna. Hoppas ditt oxå gör det!

2009-10-11 @ 21:35:42
URL: http://www.mariawaxell.blogspot.com
Postat av: Vickis

Men usch då, har du haft det förr?

2009-10-12 @ 11:51:18
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0