Ludwig 15 år!

I dag fyller mammas llla kille 15 år.
Inte så liten längre alltså.
Den 13 oktober 1994 hade jag gått över tiden i 1 dygn och jag var skittless.
Jag fick värkar när jag stod och lagade middag.
Jag ringde till syrran så att hon kom och hämtade bröderna.
Sedan lade jag mig i badet.
Efter 2 timmar så var värkarna så starka att det var dags att åka in på BB.
Efter 2 timmar på BB så föddes det ett litet troll.
Han hade svart hår och han var så söt så söt.
Jag bara skrattade när de sa att jag fått en kille till.
Vår lilla Ludde var född.

Ludwig ca 1 tim.

Ludwig påsken -09

Grattis killen som fyller 15 år i dag!!!


Kommentarer
Postat av: Eivor

Ja det var ett jättegulligt charmtroll du fick för 15 år sedan. Nu är det stora grabben. Ge honom en lyckospark från mej. Jag önskar honom en bra framtid.:)

2009-10-13 @ 11:43:02
Postat av: Petronella

Neej jag har tappat bort hans nummer :(! Men grattis LUDDE :D<3

2009-10-13 @ 21:43:20
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: nils

ser ut som du stoppat han i kakel ungnen direkt när han kom ut! eller kanske kom han från en kakel ugn, du vet storken osv!:D

2009-10-14 @ 17:38:32
URL: http://www.munther.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0