Seniorshop

Victorias företag heter Just det "Seniorshop".
Det går ut på att ta med affären till kunderna.
Hon åker alltså runt till äldreboenden och säljer kläder.
I dag åkte vi till Norrtälje.
Ett vackert seniorboende vid Norrtäljeviken.
Hon sålde och jag assisterade.
Jag kunde inte låta bli att köpa en supersnygg jacka som hon hade med sig i affären.
Nu är jag hemma igen efter en trevlig dag med trevligt sällskap.
Vacker lokal att sätta upp affären i.


Vacker vy över Norrtäljeviken


Glad försäljare

På vägen hem så stannade vi vid ett roligt loppisställe.
Shit! Va mycket skit på ett och samma ställe.


Å jag köpte en skitsnygg jacka på Seniorshop.
Tack Vickis ;)


Kommentarer
Postat av: Vickis

Vilka fina bilder du tog!

Men för tusan, jag ser inte ut som en "glad" försäljare utan mer som en "galen" kvinna.....Hahaha...

2009-10-10 @ 18:26:20
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Vickis

Fast du är ju så söt!

2009-10-10 @ 18:27:29
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Cinis

Jätte fin jacka i en jätte fin tjej..puss från mej

2009-10-10 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0