Would have, Could have, Should have

Ja, det är många saker som hänger över en så här en lördag men jag tror att jag skiter i det idag.
Ta dagen som den kommer låter som ett skönare alternativ.
När jag inte tänker på en massa måsten så brukar det kunna slinka med något nyttigt också, så här en lat lördag.
Ute är det grått och trist men inget regn ännu i alla fall.
På med kläderna och ge sig ut på en liten promenad vore ett skönt sätt att starta dagen på.
Allra först så ska jag få bukt på en envis huvudvärk som sitter där och mol.
Den har suttit där ända sedan i går och vill inte riktigt ge med sig.
En kopp kaffe medan man ögnar igenom nättidningarna låter sjysst just nu.
Hoppas att du också får en skön lördag.
KRAMEN!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har inte lyssnat på kroppen idag utan brukat våld på hela mig med att städa och det rejält hela långa dagen!

2009-10-17 @ 19:45:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0