1 månad

I dag är det precis 1 månad sedan min semester tog slut och jag började jobba.
1 månad! Det känns som 1 år.
Jag är helt slut.
Det kan ju iofs bero på att jag inte har hämtat mig från min sjukvecka ännu.
Jag är tröttare än trött.
Det har varit en tung start på terminen.
Nya kollegor och sjuk.
Men det har varit roligt också förståss, men det har jag ju skrivit om förut.
Jag tror att min astma gör att min energi dras ner till noll.
Det är jobbigt att inte kunna syresätta sin kropp ordentligt.
Jag är så trött, så trött hela tiden.
Just nu vill jag bara lägga mig ner och trycka på off-knappen.
Sova ett par dygn skulle vara skönt.

Kommentarer
Postat av: Marina

Det går inte att kommentera dina senaste två inlägg...men jag önskar dig sen superskön fredag! Vad duktig du har varit med era köksskåp förresten...håller med - det är såå skönt att kasta saker..;o)

2009-09-11 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0