Fix idé

Nu har jag kommit på att jag skall flytta upp en av tv-bänkarna till Calles tv-rum på övervåningen.
Då blir det ju tomt framför hörnfönstret i vardagsrummet.
DÄR kan jag ställa mina fina barstolar.
Mellan barstolarna vill jag då ha ett matchande barbord.
Var hittar jag ett sådant??
Stolarna köpte jag på Fullerö-handel för 100 år sedan.
Jag tror inte att det finns något bord kvar.
Men jag vet ju inte.
Nu har detta blivit en fix idé hos mig.
Jag vill inte vara sjuk längre, jag vill åka runt halva Uppsala och leta
efter ett snyggt barbord.
Skit i att jag smittar.......åååååå, vad jobbigt det blev nu.
Jag vill åka på stan och köpa textilfärg, jag skall färga mina vardagsrumsgardiner ljusgröna.
Jag vill åka NU!....inte smittar jag väl??
Om jag trycker i mig två treo så orkar jag.
Nu har jag kommit på flera saker som jag vill göra här hemma.
Ja, jag vet att jag är sjuk, men orka va sjuk då.
Jag har ju fått en fix idé.
Undrar vad jag ska se för film idag då??
*suckar*


Kommentarer
Postat av: Anonym

IKEA har billiga barbord - vi köpte dår till KAP. Bra va...får du åka på IKEA igen! :O)

2009-09-03 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0