Slut på ork

I morse när jag satt här vid bordet så tänkte jag på allt som jag skulle göra idag när jag kom hem.
Inget verkade jobbigt.
Herregud, tänkte jag.
Det går fort att bädda rent, bära ner en kartong i källaren, vika tvätten och gå ner i bilen med tidningsreturen.
Nu när jag sitter här och väntar på att riset skall koka så verkar allt detta SKITJOBBIGT!
Jag har ingen ork och det allra minsta känns som ett oövervinnerligt berg.
I morse hade jag all den ork som jag nu helt har tappat.
Känner ni ige er?

Tappa inte sugen.
Världen är full av tappade sugar.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, jag känner igen mej väldigt väl. Tänker ofta på att det ska jag göra när jag kommer hem. Men vem orkar då?

2009-09-16 @ 20:13:57
Postat av: Anette

Du vet väl att vi har tidningsretur här i området?

Kram

2009-09-16 @ 20:40:19
Postat av: Madde

Jag känner igen mig....varje morgon ska jag börja träna...men sen under dagen ångrar jag mig...hahaha

2009-09-16 @ 21:12:35
Postat av: Maggan svarar

Mia: Vi har ett jäkla krävande jobb.

Anette: Nä, det visste jag inte. Var då?

Madde: Shit! Snacka inte om träning.....mitt ständigt dåliga samvete.

2009-09-16 @ 21:24:31
Postat av: Anette

Kan visa dig ngn dag..krångligt att förklara men det är på vår gård iaf

2009-09-17 @ 07:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0