Jobbigt, sa Bill Jobbigt, sa Bull

Ganska soft på jobbet idag. Många lediga.
Men jag har varit sjukt trött.
Faan att man inte kan sova på nätterna.
Var det fullmåne inatt eller?
Jag orkar ju inte med mig själv när jag inte får sova, än mindre orkar men med att jobba när ögonen är grusiga och vill falla ihop hela tiden.
Guuud, så oproffesionellt asså!
Nä, fortsätter det så här så måste jag få sömntabletter eller nåt.
Att inte få sova gör en tokig till slut.
Jag förstår inte att jag är så lättväckt.
Förra veckan kunde jag ju inte sova pga tanvärken.
I helgen har jag inte kunnat sova för att grannarna har väckt mig sjukt tidigt varje morgon.
I lördags t ex klev jag upp 05.30.
Ja ja.....nu har jag tjatat klart om min sömnbrist, jag lovar.

I kväll ska jag kolla på "Äntligen hemma" och sedan ska jag färga håret.
Det blir svart igen.
Undrar om jag skulle ta å klippa mig kort.
Vågar jag det?
Så fort jag kollar på kort på mig när jag är korthårig så tycker jag att det är snyggt, men så fort jag klipper mig så ångrar jag mig :P
Snacka om dilemma!
Kanske skulle surfa runt å kolla in lite sjyssta frillor.
Bli inspirerad.
Den här är väl snygg, fast jag blir svart då istället.

Snart vankas det blodpudding.
Bukfylla.
Jag köpte bara sån mat resten av veckan.
Sån där skitmat som inte kräver varken tanke eller kraft.
Man står vid spisen i 15 minuter sedan har man en hel måltid.
Det får bli en sån vecka.
Till helgen kanske jag har fått kraft till att laga mat igen.
Kanske.
Hoppas att du får en skön tisdagskväll.



Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Jobbigt att inte få sova. Fullmånen blir knökfull inatt, så ställ in dig på sömnbrist...

Använd öronproppar, lite bökigt innan man vant sig men sen sover man som en död gris. Kram påre! :-)

2010-04-06 @ 19:04:59
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Anita

Jag sover bättre å bättre av nån anledning - inte sover jag alla timmar jag borde men dom timmar jag får till är bra!

2010-04-06 @ 20:34:27
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0