Studiedagar

Nu åker jag till Grisslehamn och Hotell havsbaden.
Två studiedagar väntar.
Det skall bli roligt.
Härligt att sova på hotell och jag längtar redan till middagen ikväll, för att inte tala om hotellfrukosten i morgonbitti :)
Jag hoppas att vi också kan sitta och komma fram till bra beslut och göra en bra planering inför hösten.
Nu måste jag försöka göra något åt mitt hår :P
Jag ser föööör tääääskig ut.
Jag vet ju inte hur jag vill se ut, därför ser jag inte ut alls.
Bäd hääir dej!!!! är bara förnamnet på mig nuför tiden.
Jag kommer att uppdatera bloggen genom min mobil nu i två dagar för jag orkar inte släpa med mig datorn.
See ya!




Kommentarer
Postat av: Anita

Jag ser oxå taskig ut i håret. Måste ringa frissan redan idag...!

2010-08-16 @ 10:00:03
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0