www.platespotting.com

Ni som har läst min blogg ett tag vet kanske att jag och min man sysslar med den totalt värdelösa sysselsättningen Platespotting.
Man skall allstå se/spotta nummerskyltar i rätt ordning.
Man börjar med att leta efter 001, sedan är man fast.
Sedan skall man kolla efter 002, 003, 004 osv osv.
Man tävlar inte med någon utan bara sig själv, så det är ingen idé att fuska.
Jag har tänkt sluta ända sedan jag började men så dyker "mitt" nummer upp också är man fast igen :)
I går registrerade jag mig på www.platespotting.com.
Så nu registrerar jag alla nummer som jag ser.
Töntigt va?
Som om det inte fins viktigare saker här i världen.
I dag såg jag nummer 080.
Jag har spanat i 1½ år för att hitta 80 nummerplåtar i rätt ordning.
Allt är över när man sett 999.
Men då kan man ju gå ner igen om man orkar ;)


Kommentarer
Postat av: cinis

Det finns piller för sådant tvångs beteende vet du..hehehe

2010-08-29 @ 10:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0