H*O*S*T*A*!

Jag fick sova på soffan inatt för jag hostade så förbenat.
Jag blev inte utkörd, jag lade mig där frivilligt.
Tycket så synd om lilla Gubben som skulle upp och jobba om några timmar.
Nu har jag "hostat upp mig" så nu mår jag bättre.
Det är fredag och det är den här helgen som "allt" skall hända :)
Det skall handlas resterande julklappar och det skall bakas och kokas knäck.
Jag hoppas att killarna vill hjälpa till.
Det är roligt med mina barn.
Allt skall vara som det alltid har varit men det är jag som skall fixa det.
Om mamma går i strejk då? Vad händer då?
På söndag skulle jag vilja gå till Odinsborg och äta julbord men det kostar nästan 400 kr/st så jag vet inte jag?
Det kanske vore bättre att lägga dessa tusenlappar på en ny torktumlare eftersom vår har slutat att fungera.
PRIORITERINGAR!!
Tråkigt val julbord vrs torktumlare :(
Jag borde lägga pengarna på en ny dammsugare också, hur kul är det då?
Jag skall i allafall köpa mig något nytt och snyggt till jul.
Jag hittade en fin klänning på Lindex.
Vad tycker du om den då?
Jag tänkte att man kan ha en röd kofta över den på julafton och sedan en snygg sjal på nyårsafton?



Kommentarer
Postat av: cinis

Jag har hela tiden varit inne på att jobba jul kvällen...men nu vet inte jag hur det blir...Kanske man måste handla in nå fint....

2010-12-03 @ 09:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0