Sälja, spara eller slänga?

Har precis kollat på tv när Lollo Carter hjälper människor att rensa i sin röra.
Jag har blivit duktigare på att göra mig av med saker men jag har fortfarande en lång väg att gå.
Jag har säkert massor som jag kan sälja nere i min källare.
Jag har absolut en massa saker som jag kan slänga, det vet jag.
Jag och Jonny pratade precis om det faktum att vi alltid har haft problem med för lite förvaring.
Hur kommer det sig?
Har vi mer saker, kläder, grejer än andra?
Det tror inte jag.
Jag vet bara inte hur man gör för att skapa bra förvaring.
Jag blev inspirerad att göra något åt alla våra saker nu.
Tre högar:
Sälja     Spara    Slänga
Hur svårt kan det vara?


Kommentarer
Postat av: Anita

Vi försöker oxå att släng å sälja - just nu är grovingången belamrad med saker som ska till Kupan!

2010-12-02 @ 11:21:47
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0