Träna!

I dag skall jag försöka mig på ett träningspass.
Första gången på nästan 14 dagar men det skall nog gå bra.
Det värsta är ju latmasken som bor i mig, jag klarar mig så bra utan träning så.
Jag får verkligen tvinga mig till att hitta en mening med att gå dit.
När jag väl är där så går det ju bra, då har jag t om ganska roligt, för att inte tala om hur nöjd jag är efteråt.
Men nu och hela dagen framöver kommer jag att ha ångest över att jag "måste" gå dit när jag slutar.
Jag är så jävla dum!
Jag betalar hundratals pengar varje månad till det där stället och jag mår ju så bra när jag går dit men ändå så tar det emot, hur puckad får man vara?
Nu är jag nästan bra i min förkylning så nu finns inga orsaker till att inte gå dit.
Hejja mig!



Kommentarer
Postat av: Jonny

Hejja dig !

2010-12-14 @ 07:44:58
Postat av: Anita

Jaaa - Heja dej!! <3 :O)

2010-12-14 @ 08:58:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0