Zzzz...Julspel..Zzz...jobba..Zzzz..handla..

I dag skall jag på julspel i Salabackekyrkan.
Det var några år sedan jag var där sist.
Det brukar vara vackert och juligt att gå dit och barnen brukar tycka att det är spännande.
I dag är jag inte ett dugg piggare än i går eftersom jag har vaknat hela natten.
Flera gånger i timmen har jag vaknat och knuffat.
Det är ingen dans på rosor.
Nu är jag såååå trött och jag har en lång dag framför mig.
Hur skall jag orka med utelek, julspel, pyssel, handla, laga mat pynta idag? när jag bara vill sova, sova, sova.
Nä, usch vad jag beklagar mig....skärpning! Sova får jag väl göra när jag blir gammal.
Nu skall jag trycka i mig lite gröt så blir jag nog piggare.


Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du piggnar till under dagen!

2010-12-15 @ 07:35:45
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Öronproppar till Maggan i julklapp och snarkplåster till Jonny... Pucko! :o)

2010-12-15 @ 20:09:59
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0