Nu e re slut på helgen...

..de e dags för måndagskneeeeg!
Ja, helgerna rusar förbi i en rasande fart.
I dag är det min tidiga dag men jag har bytt tider med en kollega så jag arbetar till kl 15.45 i dag och går kl 13 i morgon istället.
I dag bara MÅSTE jag handla.
Det är slut på det mesta här hemma.
Mjölk, bröd, smör, ost, skinka, middagar, toilettartiklar, socker, mjöl, pasta.
Ja....listan kan göras oändlig.
Vad skall vi äta till veckan då?
Det får bli enkla middagar den här veckan.
Jag har kvällsmöten och Jonny skall träna med Calle och Ludde.
I morgon skall jag och Jonny på begravning.
Det är en kompis pappa som har gått bort och som vi också kände litegrann.
Det känns lite jobbigt att gå på begravning, inget man längtar till precis.
Nu väntar gröt och jag måsta göra en inköpslista.
jag kan inte komma till affären utan lista då kommer jag bara hem med en massa skit som kostar skjortan.
Hoppas att du får en bra dag och en bra vecka.
Vi ses väl ikväll.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Måndagslove till dig också!

2010-02-15 @ 10:18:27
URL: http://gubbens.wordpress.com/
Postat av: Anita

Puss på rumpan! ;O)

2010-02-15 @ 11:40:05
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0