Pang! Jag e död

Jag mitt nöt trodde att jag skulle vara piggare på kvällarna den här veckan när jag "bara" skulle gå i skolan.
My ass!
I går slocknade jag halv nio!!!
Helt färdig....död.
Man är verkligen inte van att sitta stilla en hel dag och använda hjärnan ;)
Man ställs ju inför konkreta problem hela dagarna på arbetet, som man måste lösa, men det är svårare att fundera över teorier.
I dag har vi föreläsningar igen på förmiddagen sedan grupparbeten och redovisningar på eftermiddagen.
I dag skall jag ta med mig frukt.
Höll på att svälta ihjäl igår fm.
Nu skall jag byta skolväska.
Jag hittade en ryggsäck i garderoben, det är bättre än en väska.
Hoppas att din dag blir bra.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss Gumman!

2010-02-03 @ 08:11:19
Postat av: Anita

Det var min puss!

2010-02-03 @ 08:12:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0