Så nöjd

I går gjorde jag uppgiften som jag haft ångest för i flera veckor.
Varför gör jag jämt så här?
Målar upp faan på väggen innan jag vet.
Jag bara trodde att det var jättesvårt.
När jag väl satte mig ner för att läsa den där rapporten så var den inte så svår att förstå.
Det var inte svårt att skriva ett referat efteråt.
Det tog en timme allt som allt.
Jag är alltid mitt största hinder.
I dag känner jag mig så där nöjd igen.
Jag är faan bäst! Hehehe.....
Nu ska jag till arbetet.
Det är inte så kallt som de varnade för, bara -10ºC i dag, rena sommarvärmen ju ;)
Nä, barnen kommer att frysa, i alla fall de minsta.
Vi får nog hålla oss inne idag igen med småfisarna.
Jonny stånkar och stönar vad han än gör.
Ryggen vill inte ge sig.
Men han skall tydligen in på jobbet idag säger han.
Nu sticker jag till arbetet.
See you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har -30,6 grader och jag VILL INTE gå på jobbet! :O/

2010-02-23 @ 07:21:55
Postat av: Marina

Norrgårdens Fsk på Stadsdel Norr har låtit barnen leka inne den här veckan - en liten kille på 3 år som lokaltv intervjuade sa att det är "fryskallt ute som en snögubbe"...så kallt har VI!

2010-02-23 @ 08:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0