Jag kunde inte komma på något bra att fota på förrän jag satte mig vid mina tarot kort.
Att spå sig själv kan väl vara att komma på rätt spår.
Om inte annat så blir det en rolig ordvits.
På SPÅret...
Min kortlek

Dagens kort

* Du har nu ett tillfälle att tillsammans med andra, delta och skapa något som är större och vackrare än vad var och en av er själva kan skapa. Ditt deltagande ger inte bara näring åt dig själv, utan skapar också något värdefullt för helheten.
Alla kort

Andra foton på samma tema hittar du här:
Monica
Bra!! Hade lite "spå" funderingar själv :)
Jane
Fyndig triss! Kortet stämde ju in perfekt :)
Tant Malin
Vad vitsigt! Bra tema!
Fjäderlös Tvåfoting
Samma tema som mig, på en av mina bilder. Men, din var lite mera, "på riktigt", om nu spådommr är på riktigt, förståss.
:-D
Vickis
Vilken otroligt bra triss på temat! Och "dagens kort" stämmer verkligen!
P.K
Smart tolkning !
:)
Linda
Ha så kul i skolan i veckan :o). KRAM
Anette
Du kan gärna få spå mig nån dag :-)
Jah Hollis
Ja, det var ju en annorlunda variant på temat.

9