;)
Fototriss
Veckans tema är PÅ SPÅRET.
Jag kunde inte komma på något bra att fota på förrän jag satte mig vid mina tarot kort.
Att spå sig själv kan väl vara att komma på rätt spår.
Om inte annat så blir det en rolig ordvits.
SPÅret...

Min kortlek


Dagens kort

* Du har nu ett tillfälle att tillsammans med andra, delta och skapa något som är större och vackrare än vad var och en av er själva kan skapa. Ditt deltagande ger inte bara näring åt dig själv, utan skapar också något värdefullt för helheten.

Alla kort


Andra foton på samma tema hittar du här:



Monica

Bra!! Hade lite "spå" funderingar själv :)

Jane

Fyndig triss! Kortet stämde ju in perfekt :)

Tant Malin

Vad vitsigt! Bra tema!

Fjäderlös Tvåfoting

Samma tema som mig, på en av mina bilder. Men, din var lite mera, "på riktigt", om nu spådommr är på riktigt, förståss.

:-D

Vickis

Vilken otroligt bra triss på temat! Och "dagens kort" stämmer verkligen!

P.K

Smart tolkning !

:)

Linda

Ha så kul i skolan i veckan :o). KRAM

Anette

Du kan gärna få spå mig nån dag :-)

Jah Hollis

Ja, det var ju en annorlunda variant på temat.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress