Home sweet home

Borta bra men hemma bäst.
Det är skönt att vara hemma igen.
Just nu håller jag på att gräva i min garderob och jag uppfinner några nya svordomar när jag ändå håller på.
Jag har ingenting att ta på mig.
Abolut INGENTING!!
Något som är så där lagomt fint.
Lite fräsch så bara.
*suck*
%#//&%##F...K%"!!
Nu ångara jag mig att jag inte var mer ihärdig att hitta något nytt igår när vi ändå gick där i Ludvika.
NÅGOT borde jag ju ha kunnat hitta.
Nu sitter jag här i trosor och Bh och svär över min feta lekamen och över julgodis och rödbetssallad.
Men det är skönt att vara hemma igen fastän vi har haft det jättemysigt i dalarna.
I morgon åker julen ut, det känner jag i hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeen - ta den nya blåsan, den du hade på Nyår - dom har inte sett den! Puss!

2010-01-05 @ 17:35:42
Postat av: Nina

Jag tycker om dina volanger så det så ! :o)

2010-01-05 @ 17:47:20
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Äh, Kan ju inte se ut som man ska på värsta balen inte. Det är inte jag. Det blev jeans, vitskjorta och en röd kofta.

2010-01-05 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0