VT -10

Ja, tänk va.
I dag börjar vårterminen.
Det känns härligt att säga ordet vår.
Det är bara några veckor kvar tills det börjar droppa och rinna ute.
Snart börjar solen att värma våra bleka och kalla nunor.
Det är härligt att tänka på.
Man måste vara possitiv en mörk och kall morgon som denna.
När klockan ringde kl 06.00 så var man inte pigg inte.
Jag har legat som på nålar hela natten, det gör ju jag jämt sista natten på ett lov.
Nu skall jag läsa ett papper som vi skulle ha läst till idag när vi har studiedag.
Äta min gröt som en duktig flicka och sedan ge mig iväg ut i kylan.
Brrr!
Men snart kommer våren och värmen....snart så.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hos oss har värmen kommit, bara -7,4 grader.

2010-01-11 @ 06:57:08
Postat av: Marina

Här är det "bara" några månader kvar tills det börjar droppa och rinna ute...;)

2010-01-11 @ 10:43:26
Postat av: Anita

Nu klockan 11:15 så är det 0 grader ute - konstigt efter all kyla.

2010-01-11 @ 11:19:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0