Bilder från Stenskär

Det var roligt och trevligt där ute vid havet.
Det var hett, hett, hett och JÄVLIGT MYCKET MYGG!!!!!
Jag ser ut som jag har fått Spetälska eller nåt :P
Vi gick till havet och solade, spelade golf på tomten, rökte räkor och musslor och umgicks i trevligt sällskap.
I dag åkte vi hem i ännu värre hetta.
I bilen har vi AC men när vi klev ut på campngen så slog värmen emot oss.
Nu har jag just kommit hem från Åkanten där jag surrade bort ett par timmar med min fd kollega.
Det är fortfarande nästan 30ºC ute och jag vet inte hur jag skall kunna sova i natt.
Här kommer några bilder från igår.



Så här solar man på stranden i Riga :)






Kommentarer
Postat av: A

Ni ser ut att ha haft det JÄTTE KUL! :O)

2010-07-12 @ 23:36:25
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0