Het, hetare & hetast!

Ja, idag vet man knappt var man skall hålla till.
I dag är det så hett så man nästan svimmar.
Inte blåser det heller.
Jag undrar man varför jag inte har ett hus med pool??
Det går ju att doppa sig i sjön men det känns inte fräscht.
Campingens badpats är badpatsen som gud glömde......scary!
Jag få ta kalla duschar som igår.
I dag åker Ludde hem. Hans älskade Maja kommer hem från P&L.
Min Callekille kommer också hem från peace & Love i dag.
Han är sliten stackar´n efter en vecka i tält.
Han längtar efter ett bad och sin säng sa han :)
Själv skall jag göra så lite som möjligt.
WORD!



Kommentarer
Postat av: Marina...som har brutit lilltån..:)

Har hört att det nyaste av dekoration är att knyta ett rött band på husvagnen eller solstolen....hihi

2010-07-04 @ 16:40:13
Postat av: Anita

Mina P&Lare kom hem i morse vid 7. Dom åkte direkt efter sista konserten vid 02:30 och turades om att köra! Känns skönt att dom nu är hemma!

2010-07-04 @ 21:44:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0