♥Östersund♥

Nu har jag packat klart för vår resa upp till Östersund i morgon.
Jag vill komma iväg senast kl 09.00.
Calle vill åka kl 12.00 :P
Men jag vill hinna upp så att jag kan gå på stråket i morgonkväll.
Åker vi kl 09.00 så är vi uppe vid 15-tiden.
Då hinner man chilla och gå på bolaget och lite sånna viktiga saker innan vi drar ner till Stråket.
Är det någon annan som skall på stråket i morgon så kan ni väl slå en pling.
Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll.
Beställa en pizza och kolla på Allsång på Skansen.
Det blir ingen tv när man bor ute i husvagnen så jag skall sätta mig soffan snart och kolla på vår jätte tv hela kvällen.
Man kaske ska be gubben att gå ner i bilen och hämta en bira eller två också, så blir kvällen komplett.
Jag har semester i 15½ dagar till.... Ahhhhh! Jag njuter.
Storsjöyran here i come!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Välkommen till "Yrslett" :o)

2010-07-27 @ 17:12:44
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita & Pelle

Välkommen!

2010-07-28 @ 00:41:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: petronella

När åker ni tillbaks till Uppsala då? vi vill ju komma och hälsa på :)<3

2010-07-28 @ 00:56:57
Postat av: Maggan svarar

Petronella: Vi åker tillbaks till Uppsala på söndag den 1 Augusti :)

2010-07-28 @ 07:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0