Sjukskriven

Jag valde att stanna hemma idag.
Min förhoppning var ju att min tå skulle vara lite bättre i dag än i går men det var för optimistiskt.
Jag kan knappt stödja på foten i dag.
Så högläge ett par dagar blir bra för min arma tå.
Vi skall hämta nya husvagnen i dag som vi lämnade in på lagning i måndags.
Det var något med trasiga stödben och försvunna tältpinnar.
Men nu skall allt vara fixat och klart.
Knut och Ludwig hjälper oss att "swtitcha" husvagn och tält i em.
Jag är ju inte till så stor hjälp men jag vill vara med ändå så att det blir rätt.
En bra arbetsledare är bra att ha vid alla byggen.
I dag är det lite mulet, men det är bara skönt med ett avbrott i den kvävande hettan.
I morgon skall det bli strålande sol så jag stannar nog i husvagnen i natt så att jag kan sitta med foten i högläge i skuggan med min nya bok istället för här inne i lägenheten.
I dag är det alltså första Juli!!
Var tog Juni vägen??
Halva campingsäsongen har gått nu.
Sommaren rusar förbi, fortare och fortare för varje år.
Men ännu har jag hela semestern kvar :)
Jag skall njuta av varje dag.
Nu skall jag njuta av min andra kopp med kaffe.
Ha en skön torsdag alla ni som inte har brutit tån :)




Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du snart blir bra i tån och att du får en bra semester!

2010-07-01 @ 12:10:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0