Sommarens första dag

Juni i dag. Då är väl sommaren här?
Det känns så i alla fall.
Solen skiner och fåglarna kvittrar.
Man kan gå till jobbet i korta tajts och en sommarklänning.
Ja, nu är den äntligen här, den efterlängtade sommaren.
Jag jobbar kortvecka igen jag.
Eftersom det är student på fredag så har jag tagit semester både torsdag och fredag.
Det är ju en hel del matlagning som står på schemat ;)
I dag ska jag jobba och sedan åka hem och städa mitt sovrum.
Första juni och sommaren är här.
Sommaren 2010 har börjat.
VÄLKOMMEN!



Kommentarer
Postat av: Anita

Puss å kläm syster yster - nu är jag hemma.....ellere iaf i Svergie, sitter på Arlanda och väntar på flyget hem - 6 timmars väntaz......

2010-06-01 @ 16:37:30
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0